Sunday, November 22, 2009

negatif ni..AMARAN..baca kalau ion positif cukup je dalam badan

pagi ni aku mai meeting dan seperti biasa raja xmai pon..isk sebelum aku start sessi ilmiah aku pada pagi ni aku nak minta kebenaran dari semua untuk sesi kutukan dahulu..kalau xsilap aku..aku kena terminate sebab aku xmai meeting..dia xmai xper pulak..aduhai..betui2 ketamla..ingat dak Mr Crab dalam Spongebob Squarepan..sapa2 yang xpenah tau watak ni sila rujuk citer Spongebob Squarepan everyday kat TV9 jam 5 petang..hehe mcm nila dia tue..gila duit dan cakap xpernah serupa bikin..aku pagi ni ada hantar satu mesej yang sangat best untuk dikongsi bersama..

Aku : Per : Morning Meeting
Tarikh : 23/11/09
Hari : Isnin (pagi ini)
Waktu : (8.30-9.30) pagi
Tempat : bilik meeting tgkt 1

Kenapa tidak hadir?

Ali Imran.

dan dia xreply pon..hahaha aku rasa dia xbangun tido lagik kut..hahahaha best betui blh balas paku buah keras..erm raja kalau u baca blog i nie..selamber i nak bagitau u yang u ni xder attitude la..hahaha ok2 dah masuk ilmiah jela..

hmm dahla sessi nie..aku rasa kena buat post lain untuk buang yang negatif nie..

No comments:

Post a Comment

klu berani komen la...