Saturday, October 24, 2009

dah perangai...

Dah memang perangai aku yang memang mcm nie dah...awal lagi masa mula-mula create blog dah terdetik, macam mana nak disiplinkan diri untuk update blog ni ha?disiplin kerja insyaAllah x de masalah tapi benda ni baru lagi untuk dijadikan habit...fuh memang take time...kena minta pertolongan abanglong untuk menaik taraf disiplon pemblogan aku (bahasa apa ntah yang aku pakai nie)...memndangkan beliau adalah orang yang terdekat dengan aku yang kelihatannya sangat berjaya dalam bidang pemBLOGan...

memang aku dulu BEKAS graduan Sains Komputer tapi tu dulu masa hidup aku memang bergelumang dengan komputer..sampai pernah satu tahap aku begitu taksub dan ujub dengan kebolehan aku berkomputer...nasib baik Alhamdulillah aku dikembangkan otak aku untuk sambung belajar dekat UTM...masa tu dekat sana aku jumpe berpuluh malah beratus lagi orang lain yang jauh lebih terror dari aku ni ha...mula la insaf...

ok sudah sudah...aku skrg dah sampai KL, plan yang aku cuba dari 2,3 minggu lepas untuk mai sini akhirnya aku sampai jugak...bukan apa, cuma kumpul kerja bagi berbaloi sikit mai sini...erm mcm mana nak cakap tentang keje nie ha?agak malaih jugak la nak mai sini walau sekali sekala tetapi alhamdulillah rezeki kat sini nampak macam senang...mungkin satu hari nanti silap2 aku pindah terus ke sini..setiap kali mai ada saja orang yang sudi join insuran aku nie...

sepanjang aku buat insuran ni mcm2 masalah yang aku jumpa ada yang client ok tapi agent lak yang buat perangai...ada yang agent ok c;lient plak yang teruk, ada dua2 ok upline lak yang DAHSYAT...erm aku masuk kategori mana ha?

No comments:

Post a Comment

klu berani komen la...