Wednesday, January 27, 2010

Bonus...

Alhamdulillah...

akhirnya yang ditunggu dah tiba..yang dihajat sudah tercapai..alhamdulillah..syukur sangat aku pada nikmat tuhan yang satu nie..banyak masalah aku selesai..hehe bonus bari masuk 21 hb lepas..jumlahnya tidaklah terlalu banyak tetapi serius tidaklah mengecewakan..maka ini ialah kali ke tiga aku menerima bonus..bulan januari 09 sekali, dan julai 09 sekali..dan sekali ini...alhamdulillah..kebanyakan hutang aku sudah diselesaikan skrg nie..maka tinggal la hutang aku sedikit2 lagi beserta dengan hutang ptptn aku..(hah yang ni banyak...)

hmm kebelakangan ni even ekonomi aku bertambah baik..satu perangai aku yang memang ditakuti telah datang..perlukah perangai dan sifat ni mai setiap kali tahun bermula..aku perasan aku akan jadi pemalas pada awal setiap tahun..aku tau memang semua orang ada time untuk malas (termasuk raja..elleh jangan x ngaku la hang tu bukannya gaban)..contohnya mcm blog nie..aku cantek punya update..mmg aku gila busy (family matter) sepanjang bulan 12 dengan 1..masalah dengan famili wifer aku dgn famili aku sekali..tetapi rasanya banyak yang busy sbb aku shopping lagi..hehe..jadi setelah aku berfikir sejenak..aku mula membuat perancangan..aku rasa masalah aku ialah suka melengahkan kerja yang ada..akhirnya kerja bertimbun dan satu pon x terdaya nak buat..hmm tapi mcm mana aku nak selesaikan masalah nie??jap aku nak rilek sat nak pikir jap...

mungkin aku boleh start dengan satu perkara...AKU PERLU SEMBAHYANG PADA AWAL WAKTU...mungkin inilah masalah aku..so ok kejap lagila aku sambung ok..aku nk semayang kejap..hehe

No comments:

Post a Comment

klu berani komen la...